Henriette Hedløv

Lyst til å påvirke utviklingen innen profesjonell bruk av sosiale medier?

Fra Halogen 25 kommentarer

Jeg har fått det ærefulle oppdraget å lede Dataforeningens nye fagruppe for sosiale medier!

Bedrifter som ønsker å implementere sosiale medier / Web 2.0 som en del av forretningsstrategien står overfor mange utfordringer og ubesvarte spørsmål.

Jeg tror derfor det er lurt at denne faggruppa fokuserer på å løse utfordringene i et tverrfaglig fellesskap, og etablere formelle og uformelle møteplasser for erfaringsutveksling rundt blant annet markedsmuligheter i et ROI-perspektiv, juridiske implikasjoner, etikk og moral, datasikkerhet, organisasjonskultur og ledelse m.m.

Faggruppen bør representere en bredde innenfor områder som er listet opp under, men er åpen for andre forslag

  • Marked og kommunikasjon
  • Kundebehandling og service
  • Intern samhandling, kultur og organisasjon
  • Innovasjonsprosesser
  • Teknologisk nyvinning

Det er også nødvendig med en miks av folk fra både kunde/bruker-siden og konsulent/rådgiversiden.

Har du lyst til å være med, eller kan du anbefale noen?

I god sosiale medieånd benytter jeg Kjøkkenfesten, Twitter og Linkedin til å rekruttere 6- 7 styremedlemmer (Dataforeningen-uttrykk :))

Har du lyst til å bidra, eller kjenner andre  som vil være med å påvirke utviklingen innen profesjonell bruk av sosiale medier, legg ut navn og kontaktinfo i kommentarfeltet, eller send en mail til  Edgar@dnd.no,  eller henriette.hedlov@halogen.no

Jeg tror dette kan bli innmari spennende!