Lillian Olsen

På full fart med strømmen

Fra Halogen 3 kommentarer

Gå med strømmenVi har den siste tiden ansatt flere nye medarbeidere her i Halogen. Vi styrker oss på det vi allerede er godt kjent for, digitale brukeropplevelser, men tar også sats og styrker oss ytterligere innenfor medie- og kommunikasjonsrådgivning.

Ansettelsene av Helena Makhotlova og Tore Tomasgaard tilfører marked- og kommunikasjonsavdelingen vår ytterligere spisskompetanse. Men hva gjør en russisk bergenser fra Dinamo og Colt PR og en sunnmøring  med røtter fra reklame og media sammen med interaksjonsdesign, søkemotoroptimalisering og webanalyse?

Grunnen er enkel: Det er dit strømmen går, og vi gir gass.

Vi tror på helhet. Vi tror at våre kunder lykkes bedre når armer og bein er knyttet sammen med hjerte og hjerne. I dag er ikke en digital tilstedeværelse vellykket uten en solid strategisk forankring, analytisk tilnærming og sterk samhandling mellom sosiale og betalte medier.  Den kraftige veksten i markedet viser oss at vårt fokus på hva brukerne trenger og ønsker er ettertraktet.

Brukeropplevelse i alt vi gjør

I Halogen har vi en herlig blanding av kompetanse, som bare blir mer og mer sammensatt, og det er noe vi er stolte av. Felles er likevel at vi innenfor alle fagfelt er avhengige av å skaffe oss mest mulig innsikt om brukerne vi skal lage løsninger mot. For nettsteder gjør vi brukertester og webanalyse. I sosiale medier gjør vi innsiktsanalyser og i kommunikasjonsstrategier gjør vi sosiologiske undersøkelser og tradisjonelle spørreundersøkelser. Alle disse metodene for å skaffe seg mer kunnskap om brukerne gir verdifull input for utvikling av helhetlige konsepter og kontinuerlig optimalisering av aktiviteter i digitale kanaler.

Vi Halogenere deler det at vi har mange års erfaring fra digitale medier og en kjærlighet til mulighetene som ligger i dem. Vi ønsker å lage best mulige løsninger som gir effekt for kundene våre. Strømningene i markedet krever det.